Defekttűrő abroncsok: vagy más néven önhordó abroncsok. Olyan abroncsok, melyek zéró abroncs nyomás esetén is lehetővé teszik a tovább haladást (bizonyos feltételek mellett) Jelölései: R-F;RFT;SSR;ZP;ROF stb... Bővebben itt olvashat róla! Önjavító abroncsok: vagy más néven öntömítő abroncs. Olyan abroncsok, melyek futófelületének belső oldalán egy speciális tömítő anyag van, mely egy esetleges átszúródást követően el tudja tömíteni a sérülést, így megakadályozva a levegő kiáramlását. Jelölései: s-i, ContiSeal, SelfSeal, stb... Bővebben itt olvashat róla! Fontos tudnivaló, hogy a defekttűrő és az önjavító abroncs nem helyettesíthető egymással!
Nagyobb terhelhetőségű abroncsok. Főként kombi autókhoz, egyterű és terepjáró (SUV) gépkocsikhoz ajánljuk. A normál kivitelű abroncsokhoz képest magasabb súly index-el rendelkeznek. Jelölései: XL,RF(reinforced)
Amennyiben bejelöli ezt az opciót, úgy az Ön által a keresőben megadott méreten kívül az adott felni átmérőhöz képest kisebb és nagyobb méretű váltóméreteket is ajánlunk Önnek. Fontos, hogy váltóméret alkalmazása esetén engedélyeztetésre (vizsgáztatásra) is szükség lehet. Váltóméret esetén úgy változtatjuk az autógumik szélesség-magasság arányát valamint adott esetben felni átmérőt, hogy az abroncs teljes átmérője 2-2,5%-os tűréshatáron belül maradjon. Javasoljuk, hogy mindig az adott gépkocsi adatlapjának megfelelő autógumi méretet használjon!
Az AutoBild szaklap 2014-es nyári gumi teszt eredményei, értékelések a tesztelt 225/50R17 méret tekintetében.
Az Auto Bild a 4x4 nyári gumik esetén is vizsgálta azok teljesítményét. 2014-ben a 255/55R18-as nyári gumi méret került górcső alá.
A 2014-es nyári gumi teszten az ACE (Auto Club Europa) és a GTÜ szakemberei 11 gyártó nyári abroncsát vizsgálták a 225/45R17-es méretben.
A Yokohama autógumik gyártása során narancsolaj kerül az autógumiba! De hogyan, és miért?